tisdag 20 januari 2015

Hittills i år

Jag är ännu inte helt säker på hur jag kommer att använda den här bloggen,
det kommer jag väl på efter hand,
men jag tänkte i alla fall göra en liten sammanfattning av de dagar som redan gått av det här året.
Så att jag börjar från början, liksom.
Använder mig av Personlig Almanackas bloggalmanacka.

Vecka 1


Vecka 2


Vecka 3


Jag har promenerat med stavar i stort sett varje dag, cirka 5 km varje gång.
8 januari började jag använda Runkeeper-appen,
så nu kan jag ange exakt sträcka.

Jag har börjat göra plankan varje dag, 
började på 40 sek, nu är jag uppe i en minut. 
Målet är att komma upp i två minuter.

Idag började jag med Mage-Rumpa-Lår-träning (MRL)
enligt det här programmet, som jag hittat på Pinterest.
Har gjort det förut, men haft svårt att hålla i.


Inga kommentarer: