söndag 8 februari 2015

Vecka 6


Den här veckan har gått jättebra!
Jag har orkat och tyckt att det var roligt att träna.

Jag har gått långt och ganska snabbt (för att vara jag).
Ganska intressant är att medan jag gick söndagspromenaden tänkte jag på att jag inte gick lika snabbt som på lördagen, så att veckans medelhastighet skulle drabbas. 
När jag sedan stoppade Runkeeper-appen visade det sig att jag gått 200 meter längre än på lördagen, men det hade tagit en och halv minut kortare tid! Så fel man kan ha!

Lite i taget har jag ökat plankan till 1 minut och 45 sekunder. Det är jobbigt, men det går.
Jag ökade MRL från ett varv till två. 
Jag är alldeles svettig när det är klart, men det är ju bara bra!

Till slut fick jag in en skidtur också.
Dubblade sträckan men bibehöll tiden.
Nöjd!

Inga kommentarer: